Betöltés alatt... Kérem várjon...

Megoldások a villamosságban - Kis- és nagykereskedelem
Hírlevél feliratkozás

Üzletszabályzat

 

1. A megrendelésről

Termékeinket megrendelheti a www.villanyaruhaz.hu weboldalon. A webáruházból való online rendelésre a webáruházban való regisztrálás után regisztrált tagok jogosultak. (továbbiakban Megrendelők),vagy választhatja a "vendégként fizetés regisztráció nélkül" opciót.

A megrendelési szerződés teljesítője a Trevenum Kft. (1045.Budapest. Széchenyi Tér 10.; Adószám: 11713201-2-41; a Pest megyei Bíróság által bejegyzett cég, cégjegyzékszám: Cg.01-09-931236, továbbiakban a Szállító).

Az Értékesítési Rendszerben megkötendő szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melynek nyelve magyar, a jelen általános szerződési feltételek szerinti ajánlatokat és azok elfogadását Szállító iktatja. Megrendelő a megrendelés száma alapján a webáruházba való belépését követően a "Megrendelési státusz" menüpont alatt tájékozódhat megrendelése felől, amely számot a Megrendelő a megrendelési információkat tartalmazó, Szállító számítógépes rendszere által automatikusan küldött és ajánlatnak, illetve elfogadásnak vagy visszaigazolásnak nem minősülő értesítésből ismerheti meg.  

Sikeres megrendelést követően a Megrendelő a megrendelés "befogadva feldolgozás folyamatban" státuszáról visszaigazoló e-mailt kap,  amely után a "Áruberakásra vár" státusz visszajelző levél az, amely a szerződés visszaigazolásának tekintendő.

A megrendelő jogosult a megrendelést követő 8 munkanapon belül a vásárlástól telefonon vagy e-mailen keresztül minden jogkövetkezmény nélkül elállni. 

Fontos, hogy mindig valós adatokat és élő telefonszámot és e-mail címet adjon meg, a gördülékeny adategyeztetés és a gyors ügyintézés érdekében!

2. A Megrendelés menete

Amennyiben először vásárol a webáruházunkban egyszerűen kattintson "Regisztráció" gombra, hogy létrehozzon egy regisztrációt a vásárlás lebonyolításához.

Regisztráció lépései:

  1. A weboldal jobb felső részén található "Belépés vagy Regisztráció" szekcióban kattintson a "Regisztráció" linkre.

  2. Töltse ki a megadott mezőket, ügyeljen a pontos adatok megadására - csak teljes címekre (irányítószám, település név , utca név, házszám) áll módunkban kiküldeni csomagot, postafiókra nem - majd a "Szerződési feltételek elfogadása" után kattintson a "Felhasználó létrehozása" gombra.

  3. Ezután aktiválnia kell a regisztrációját. A rendszerünk a megadott e-mail címre küld egy aktiváló e-mailt, melyben kattintson az aktiváló linkre.

    Regisztrációja adatait később bármikor megváltoztathatja. Miután bejelentkezett kattintson a "Személyes" menüre.

    • Honlapunk baloldalán találja a a termékkínálatunkat ami fő és alkategóriákból áll. Válassza ki a kívánt kategóriát, nézze meg, milyen termékek találhatóak benne és kattintson a kívánt termék képére vagy nevére. (A termékleírásokban szereplő esetleges  gépelési hibákért, téves információkért  nem vállalunk felelősséget! A termékek képei egyes esetekben eltérhetnek a valóságtól.)

      Webáruházunk termékkínálata villanyszerelési anyagok, biztonságtechnikai eszközök, villamossági termékek.

    • Beteszi a kívánt terméket (termékeket) a kosárba, majd a pénztárhoz fárad. A pénztárnál még módosíthatja a kosár tartalmát.

    • A következő oldalon a rendszer kéri a számlázási adatok megadását.

    • Ezután megadhatja a szállítási adatokat.Amennyiben ugyanaz ,mint a számlázási cím,abban az esetben pipálja ki az "erre a címre szeretnék szállítatni is" ikont.
    • Majd az Önnek megfelelő  szállítási módot kell kiválasztania
    • A következő lépésben a fizetési mód választható ki.

    • Utolsó lépésben áttekintheti a megrendelését, ellenőrizheti az adatokat illetve üzenetet hagyhat megrendeléséhez.Végül kattintson a "Kifizetés végrehajtása" gombra.
Rendelésének állapotáról e-mailben folyamatosan tájékoztatjuk.Hibásan leadott megrendelések javítását írásban kérheti az villanyaruhaz@trevenum.hu e-mail címre a megrendelő neve és a megrendelés számának feltüntetésével.

3. Kiszállítás

A szállítási díjak:

  • Személyes átvétel raktárunkban, (1045. Budapest, Széchenyi tér 10.) költségmentesen. (Az átvétel időpontjáról telefonos egyeztetést kérünk a 06-1-783-3035-as telefonszámunkon)
     
  • Szállítási díjak Magyarország területén:
    •  -30.000,-Ft-os bruttó rendelés alatt bruttó 1.500,-Ft.
    • - 30.000,-Ft feletti bruttó rendelés esetén ingyenes a kiszállítás.

    Ezen minimális szállítási költségek csak Magyarországon belüli területekre vonatkoznak. Külföldi szállítás esetén kérjük keresse Ügyfélszolgálatunkat a +36-1-783-3035-as telefonszámon vagy e-mailben a villanyaruhaz@trevenum.hu címen.

Kiszállításra vonatkozó információk:
Küldeményeinket a DPD Hungária Kft. juttatja Önhöz (postafiókcímre nem kézbesítünk.) A DPD a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. A küldemény feladását követően e-mailben megkapja a kiszállítási értesítőt, melyben a csomagazonosító szám segítségével érdeklődhet a csomag hollétéről a DPD ügyfélszolgálatán. Az ügyfélszolgálat a 06-1/501-6204 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között. A csomagküldő szolgálatot az alábbi e-mailen is elérheti:dpd@dpd.hu. A már feladott küldemények hollétéről, átvételéről a DPD-nél kell érdeklődni, egyeztetni.
Házhozszállítással történő rendelés esetén átvételkor ellenőrizze a csomag sértetlenségét. Rendkívül ritkán fordul elő, de ha mégis sérült lenne a küldemény, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, melyben fel kell tüntetni az esetlegesen sérült termékeket is. A jegyzőkönyv hiányában sem a DPD, sem mi nem tudunk a sérült csomaggal kapcsolatos reklamációt elfogadni. Megértésüket és együttműködésüket köszönjük.

4. Fizetési módok:

  • Banki előre átutalás 

  • Készpénzben a kiszállításkor

  • Simple Online bankkártyás fizetés

  • Személyes átvételkor készpénz fizetéssel, vagy bankkártyával

  • Halasztott fizetéssel (átutalással) -ezt a módot elsősorban azon partnereinknek ajánljuk, akik visszatérő vásárlók. Elsősorban olyan cégekre gondolunk, akik professzionális szinten foglalkoznak a villamossági termékekkel. Ennek fizetési módnak a megadása előtt hitelvizsgálatot végzünk, valamint írásbeli szerződést kötünk az igényló céggel, amennyiben átment a hitelvizsgálaton.

Az átutalás menete előre utaláskor:

Az alább megadott bankszámlára utalja át a megrendelt termék bruttó értékét, valamint a szállítási költséget. Miután megérkezett számlánkra az átutalt összeg, a megrendelés 1 munkanapon belül kiküldésre kerül. A csomag kézbesítésekor Önnek már semmilyen költséget nem kell fizetnie.

Átutalási adatok:

Átutalás Magyarországról:

Bank Neve: OTP Bank
Számla tulajdonos: Trevenum Kft.
Számlaszám:  11704007-20263955
Megrendelési azonosítót, és megrendelő nevét FELTÉTLENÜL kérjük a közlemény rovatban feltüntetni!

 5. Jótállás:

Amennyiben az átvételt követően eltérést észlel a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, feltétlen hívja fel Vevőszolgálatunkat! Kérjük, a számlát vagy másolatát őrizze meg, mert a garancia csak ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Cégünk a gyártó, a forgalmazó által vállalt és a jogszabályokban meghatározott garanciális feltételek szerint jár el. Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, e-mailben vagy telefonon jelezze felénk a problémát és juttassa vissza cégünknek a hibás árut. A bevizsgálás után tájékoztatjuk a vevőt a garanciális ügyintézés módjáról. A csereáru szállítási díját ilyen esetben magunkra vállaljuk, a hibás árut azonban Önnek kell - a saját költségviselése mellett- hozzánk visszajuttatnia!

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
A Polgári Törvénykönyv módosításáról és egységes szövegéről szóló 1977. évi IV. törvény hatálybalépéséről és végrehajtásáról szóló 1978. évi 2. törvényerejű rendelet 22. §-ában foglalt felhatalmazás alapján - az igazságügyminiszterrel egyetértésben - a következőket rendelem el:
1. § A fogyasztói szerződés (a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 1959. évi IV. törvény, a továbbiakban: Ptk. 685. §-ának e) pontja) hibás teljesítése miatt, vagy jogszabályon alapuló jótállás keretében érvényesített kifogás intézése során e rendelet szabályai szerint kell eljárni, azoktól a fogyasztó hátrányára eltérni nem lehet.
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
3. § (1) A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.
(2) Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
(3) A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.
(4) Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.
4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
5. § Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.
6. §
7. § (1) Ez a rendelet 2003. szeptember 1-jén lép hatályba.
(2) A rendelet hatálybalépésével egyidejűleg hatályát veszti a vásárlók minőségi kifogásainak intézéséről szóló 4/1978. (III. 1.) BkM rendelet, valamint az azt módosító 4/1993. (III. 26.) IKM rendelet, 47/1995. (X. 6.) IKM rendelet, 37/1996. (VI. 28.) IKM rendelet és 54/1999. (X. 6.) GM rendelet.
(3) E rendelet 6. §-a 2004. június 30-án hatályát veszti.

 
6.  Pénzvisszafizetési Garancia:

Amennyiben a megrendelt és kifizetett termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését és visszaküldi a kézhezvételtől számított 14 napon belül, vagy 8 munkanapon belül írásban jelzi felénk az elállás szándékát cégünk visszafizeti önnek a termék bruttó kiszámlázott vételárát. Ezt a visszaküldést megelőzően kérjük e-mailben jelezze ügyfélszolgálatunk felé. E-mail: villanyaruhaz@trevenum.hu
Fontos! A termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjat Önnek kell megfizetnie!

A visszajuttatott termék felbontatlan gyári csomagolásban legyen (újraértékesítésre alkalmasan), vagy ha már felbontotta a termék csomagolását kérjük ügyeljen arra, hogy a csomagolás részei, a termék, annak tartozékai, és a leírás teljes sértetlen állapotban meglegyen. Ezek hiánya vagy sérülése esetén nem vagyunk kötelesek vissza venni a terméket. A visszaszolgáltatást követő legkésőbb harminc napon belül a termék bruttó vételárát visszafizetjük. A visszafizetés módját telefonon egyeztetjük. Ön a megrendelése során élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával, azaz a szerződéstől (megrendeléstől) az áru átvételét követő nyolc munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

7.  A személyes adatok védelme:

Az ön által a regisztráció során megadott adatok {név, cím, telefonszám, jelszó} kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Engedélye nélkül semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki önről harmadik félnek. Kivételt képez ez alól a hatóságok törvényes felhatalmazottja, és a szállítást végző szolgáltató akik a szerződésnek megfelelően aki a szállítási adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli. Adatkezelés nyilvántartási számunk: NAIH-81683/2014

Jelszavát titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják.

Webáruházunkat használva Ön elfogadja ezen adatvédelmi politika feltételeit. Bármilyen kérdése lenne forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

Tel: +36-1-783-3035 villanyaruhaz@trevenum.hu

Trevenum Kft.





FI relé | Kanlux | led panel | led fénycső